Sofie - Duktig pålle

Red somsagt lektion för min syster igår. Hehe, hon passade även på att rycka Morgongåvas man för den såg rent ut sagt förjävlig ut. Haha, den var fyra olika längder på hela manen x) 
Under ridpasset kom vi fram till en del saker. För det första så låser hon sig i ena varvet, så jag fick rida mycket tempo växlingar och jobba henne i lågform. Efter det så kändes det redan mycket bättre! Hon har även svårt för att fatta rätt galopp i det varvet så vi satte upp ett litet hinder så jag kunde fatta över det, vilket gick sådär. 
Efter jag ridit henne red Anna (syster) henne en stund och då märkte jag att sadeln inte sitter 100 % bra så det blir och inskaffa padd och se ifall det hjälper :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0