Sofie - Småbalar

Idag blir inte kvällen som planerat. Skrev innan att jag skulle till Hbg festivalen men det blir inte av, istället ska jag flytta upp 50 småbalar till höloftet! 
Det blev inte någon ridning  idag, jag skyndade mig jätte mycket i stallet för att sedan hinna cykla hem och duscha före jag åkte till Hbg. Men somsagt sket det sig.. 
Jag hann rykta henne en liten stund iaf, och kela med henne. Det var så himla mysigt när jag borstade henne i huvudet och hon la la sitt huvud i famnen på mig! 
Dessutom blev jag så himla glad när Morris och hennes hagkompis kom och mötte mig i hagen, är fortfarande lite svag där sen jag hade min förra foderponny.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0